דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי מחשוב לעסקים 

מאת    [ 22/08/2012 ]

מילים במאמר: 633   [ נצפה 1708 פעמים ]

שירותי מחשוב הם שירותים חיוניים לעסקים, ומתייחסים למגוון רחב של פתרונות מחשוב הכוללים: תחזוקת שרתים ואינטגרציית שרתים, שירותי טכנאי לצרכים שונים, אבטחת מידע, פתרונות אחסון מידע, ניהול מערכות מידע ומגוון שירותים נוספים. מטרתם של שירותי מחשוב היא להביא לתפקוד תקין של מערכת המחשוב העסקית, למניעה של תקלות ועיכובים בהתנהלות העבודה ולייעול ושיפור התפוקה באמצעות שימוש במערכות המחשוב העדכניות והמתאימות ביותר לצרכי העסק.

כבר עם תכנון הקמתה של מערכת מחשוב בעסק, רצוי להתייעץ עם מומחה לנושא, המספק שירותי ייעוץ בנוגע להקמת מערכות מחשוב, תכנון והטמעה של מערכות מידע, שירותי מחשוב שוטפים וכד'. מומלץ לבצע אפיון של מערכות המידע אשר ישמשו את העסק לניהול העבודה המקצועית והלוגיסטית, תוך התייעצות ובירור לגבי מערכות המידע העדכניות והמומלצות לשימוש, בהתאם לסוג העסק, אופן אספקת השירותים וגביית התשלום, מספר העובדים בעסק ועמדות משתמשי קצה וכד'.

עבור עסקים קטנים ובינוניים קיימים גם מסלולי שירות ייעודיים, המציעים שירותי מחשוב בחבילות ייחודיות שמתאימות במיוחד לעסקים המחזיקים במספר מועט של משתמשי קצה.

שירותי מחשוב לעסקים כוללים מגוון רחב של שירותים בהתאם לצרכי המחשוב העסקיים. להלן פירוט של שירותי מחשוב המחולק לסוגי השירותים הנפוצים בשוק. מומלץ לסקור רשימה זו בטרם הפנייה להקמת מערכת מחשוב, על מנת לקבל מושג לגבי שירותי המחשוב השכיחים אשר ודאי תזדקקו להם גם עבור העסק שלכם.

שירותי מחשוב – שירותים נפוצים:

הקמת מערכת מערכת מחשוב – השלב הראשוני בהקמת מערכת מחשוב לעסק הוא כמובן רכישה של חומרות מתאימות הכוללות מחשבים, מדפסות, שרתים / נתבים ויתר אמצעי המחשוב בהם תעשו שימוש בניהול עבודתם וניהול העסק עצמו. הקמת מערכת מחשוב מלווה בהוצאות נכבדות עבור ציוד ואביזרי מחשוב, ועל כן מומלץ לבחור בקפידה את ספק החומרה, ולוודא כי הנכם מקבלים מחירים מוזלים עבור רכישה מרוכזת לעסקים.

אפיון והטמעת מערכות מידע – אפיון מערכות המידע שלכם עוד בשלבי תכנון המערכת, יסייע לכם בהפחתת הוצאות עבור חומרות בלתי נחוצות, ובכל מקרה הינו מומלץ לתכנון יעיל ומותאם אישית של מערכות המידע הארגוניות, אשר כוללות בין היתר את מערכות ההפעלה בהן תשתמשו, מערכות CRM לניהול קשרי לקוחות, מערכות להנה"ח ומגוון מערכות ייעודיות לעסקים מסוגים שונים. ההתייעצות עם מומחה מסייעת בהשגת מערכות מידע עדכניות ואמינות, ובהתאמה של מערכות המידע לצרכי העסק הספציפי, כולל חיסכון בהוצאות מיותרות, ותכנון מעמיק של תהליך ההטמעה.

שירותי טכנאי מחשבים – שירותי מחשוב לעסקים מתייחסים כמובן גם לשירותי טכנאי מחשבים, כאשר ניתן להשיג שירותים אלה במסלולים שונים אצל חברות המציעות שירותי מחשוב לעסקים, וכן באופן פרטני אצל טכנאי מחשבים עצמאיים. שירותי טכנאי מחשבים כוללים תיקונים מזדמנים, שירותי אינטגרציה ותחזוקת שרתים, התקנות ושדרוגי תוכנות ומגוון שירותי מחשוב נוספים. שירותי טכנאי מחשבים מוצעים על ידי חברות לשירותי מחשוב במגוון מסלולים, וניתן למצוא גם מסלולים ייעודיים לעסקים קטנים ובינוניים, ומסלולים המציעים בנק שעות טכנאי, ומאפשרים שליטה בהוצאות החודשיות, על ידי הוצאת סכום קבוע עבור שירותי מחשוב.

שירותי IT – שירותי IT (Information Technology) הינם שירותים הנוגעים לכל אמצעי הטכנולוגיה העסקיים, המשמשים לניהול מידע. ביניהם, ניתן כמובן לכלול  את שירותי האפיון והטמעת מערכות המידע, וכן מגוון של שירותי מחשוב נוספים, כולל שירותי מחשוב ענן, שירותי אבטחת מידע ועוד. פתרונות IT מתייחסים למעשה לכל הנוגע לאפוין מערכות המידע וניהול פרויקטים בתחום המחשוב עבור עסקים, כולל הקמה של מערכות מידע ייעודיות לצרכי העסק. שירותי מחשוב נוספים בתחום ה-IT כוללים שירותי מחשוב ענן, המתייחסים לאחסון וגיבוי מידע על גבי שרתים וירטואליים, כולל ניהול משופר של תיבות דואר, הרשאות משתמשים, הגדרות מערכת ועוד.

מערכת המחשוב היא ליבה של כל עסק, ושירותי מחשוב לעסקים צריכים להימדד בהתאם. לא הייתם מפקידים את גופכם בידי רופא עלום שם, ומכאן, לא מומלץ שתמסרו את מערכת המחשוב המחזיקה במידע הארגוני היקר לכם, לידיו של איש מקצוע בלתי מיומן. בחרו בחברת שירותי מחשוב מקצועית, אשר תוכל לספק לכם שירותי מחשוב מכל סוג שתזדקקו לו, ותהיה זמינה לתת לכם מענה ופיתרון באופן אמין ועקבי.

לשירותי מחשוב, שירותי IT ופתרונות מחשוב מכל סוג, פנו ל-VIP מערכות בקישור הבא:

שירותי מחשוב לעסקים

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב